خانه > آی کلاس > کد دادن دستی به رسیور آی کلاس

کد دادن دستی به رسیور آی کلاس

وارد منو کد دهی دستی بشی به دو صورت میتونی بعداز آبکرید وارد این منو بشی یک روش روی کزینه منو میریم سبس روی کزینه سوم تنظیم stb‏ بدون وارد شدن بهش عددهای 1234 رو بشت سر هم وبدون وقفه بزنی و راه دیکه اینکه وارد منو میشی بر روی کزینه یکی به آخر مانده cas‏ اوکی بزنی وسبس دکمه قرمز رو کنترل رو فشار بده وارد منو کد دهی میشی.

  1. daryoush
    2011/05/19 در 05:20

    سلام/ ببخشید بقیشم بگو من کجا برم کد را وارد کنم.

    دوست داشتن

  2. psdk
    2011/06/07 در 22:54

    سلام ریسیور من آی کلاس 9696 است چطوری آپدیتش کنم ممنون میشم بهم کمک کنید

    دوست داشتن

    • 2011/06/07 در 23:00

      آخرین پچ رو که فرمتش sgn هست میریزی توی فلش بعدش میزنی دستگاه یادت باشه آخرین پچ باشه بعد به منو >نصب>انتقال داده ها > انتقال از یو اس بی به دستگاه میری پچ رو میشناسه ازت سوال میکنه که آیا بروز رسانی کنم یا نه اوکی میزنی 1 دقیقه بعد رسیور میاد بالا با ورژن جدید

      دوست داشتن

  3. حسین
    2011/06/07 در 22:55

    سلام فرکانس شبکه تپش را کی میدونه به من بگه

    دوست داشتن

  4. رامین
    2011/06/18 در 15:49

    سلام داداش اونجا که کد private space رو گذاشتی این کدا رو باید داخل bass وارد کنیم ؟لطف کن اگه خودتم حوصله توضیح نداری یه لینکی بزار که واسه آی کلاس 9696ایکس آموزش بده ممنون

    دوست داشتن

  5. 2011/06/22 در 21:17

    salam baraye baz kardane kanalha dar resiver iclas 9797 az tarighe internet che konam?

    دوست داشتن

  6. farsam
    2014/01/19 در 21:23

    چرا رسيور من وقتي ميري تو منو گزينه سوم ميزني 1234 هم ميزني چيزي بالا نمياره مدلش x9696 آي كلاس هستش؟

    دوست داشتن

  1. No trackbacks yet.

دیدگاه

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 623 مشترک دیگر بپیوندید

