خانه > اخبار روز > بازگشت کانالهای استانی به بدر (عربست)

بازگشت کانالهای استانی به بدر (عربست)

بازگشت کانالهای استانی به بدر 26 درجه (عربست)

11900
s1
v
27500
3/4

با کوالیتی بالا

IRIB TV1,2,3,4,5 IRINN AMOOZESH QURAN

  1. 2010/12/31 در 14:15

    سلام. ما یه خونه ی دانشجویی داریم تو تهران.
    می خواهیم یه ماهواره مناسب برای خودمون راه بندازیم که صد البته هیچ اطلاعاتی نداریم. اگه کلا یه سیستم بخواهیم که دو تا دیش و سه تا المبی داشته باشه و یک رسیور قیمتش چقدر در میاد؟ شما بلدی نصب کنی؟

    دوست داشتن

  2. علي
    2011/01/02 در 14:53

    سلام من خودم نصاب هستم شما چه رسيوري ميخوايي نميگم از من بگيريد ولي الان قيمت رسيور هاي جديد به شرح زير است
    ايكلاس 9696 كره 75-80
    استارست x97 //////
    النبي استارست معمولي 5.500 -7000
    قيچي 1500-2000
    سويچر 5000 خوبش
    ديش 15-…
    دوست عزيز قيمت ها بسته به انصاف فروشنده دارد
    اين قيمت ها توسط خودم ارزون تر حساب ميشه
    خواستي اين ميل منه اد كن
    criest32@yahoo.com
    دوستان در مورد قيمت ميتونيد با ايميل من در تماس باشيد

    دوست داشتن

  3. مسعود
    2011/01/04 در 15:23

    دمت گرم.درست بود.بيشتر جاها نمي يومد…

    دوست داشتن

  1. No trackbacks yet.

دیدگاه

