خانه > فرکانس های جدید, اخبار روز > خداحافظ من و تو 2

خداحافظ من و تو 2

از ساعاتی قبل شبکه من و تو 1 جدید شروع به کار کرد و شبکه من و تو2 داون شد.

تغییرات از این قراره:
روزانه بجای 4 ساعت برنامه 6 ساعت برنامه پخش خواهد شد و هر برنامه بعد از 6 ساعت به استثنای چند برنامه از جمله اتاق خبر تکرار می شوند.
گرافیک زمان برنامه ها عوض شد و جای خودشو به گرافیک شیکتری داد.
برنامه سرگرم کننده تر میشه و بزودی چند سریال جالب رو شاهد خواهید بود.

  1. 2011/05/31 در 21:42

    سلام چی شد که این کانال داون شد چرا؟
    یعنی من و تو 2 دیگه نه روی هات برد نه روی یوتل ست یا . . . نایل ست نمیگیره؟
    این جوری که خیلی بده!!!!!!!!!!!
    اگه فرکانس جدید پیدا کردید محبت کنید برام بفرستی.
    خیلی ممنون از سایتتون. موفق باشید……

    دوست داشتن

  1. No trackbacks yet.

دیدگاه

