خانه > اخبار روز > حرف مدیر

حرف مدیر

سلام و احترام

یه چند وقتی بود باید واستون این مطلب رو مینوشتم حالا الان موقعیت و اعصابش جور شد که بنویسم

ابتدا رنگ گوگل آپدیت شد و رنگ این وبلاگ 4 واحد افزایش و به 4 صعود کرد

خوب این خبر خوبیه همونطورم که قبلا گفتم اماده م با رنک 3 و 4 ای ها تبادل کنم

دوم اینکه چند وقت پیش یه سافتکمی دادم بیرون واسه باز کردن پکیج اسپایس که واقعا بعضی ها تشکرکردند و فهیم بودند این هیچ

طرف اومده این سافتکم رو دانلود کرده 1 روز به بنده ایمیل میزد که چطوری از حالت فشرده خارج کنم چطوری بزنم به دستگاه آخرش هم دستگاه ایشون سافتکم رو پشتیبانی نکرده ! اومده توی نظرات فحش و دری وری و اونی که لایق خودش بوده رو به من گفتم

دوستان باور بدارید هیچ جا در اینترنت اینگونه ارشیو الکترونیک رسیور و (ایشلا بعدا ای تی ) رو کاملا بصورت یکجا  کاربر پسند و رایگان در اختیارتون نمیذاره

منتی نیست ماشالا شما انقدری فهیم و با کمالات هستید که جای این حرف ها نباشه اما واقعا حق من هم اینگونه با این رفتار نیست . مشغله های زندگی فشار های روحی و دغدغه های کاری اینقدر روی من تاثیر داره که حتی روز میشه نمیتونم انلاین بشم چطور بیام اپدیت کنم

هر شخصی اگر در گوگل عبارات کلیدی همچون ماهواره- نصاب ماهواره-سافتکم جدید- و .. جستجو کرده باشه 100 درصد اومده اینجا تعریف از خود نباشه من جانانه واستون کار کرده و میکنم اما واقعا هم بعضیا بی حرمتی میکنن

خوبه من نظرات رو نیاز به تایید زدم و الا خدا میدونه چه حرف های در مورد من منتشر میشد

طرف متوجه نشده عرض من رو اومده به ایمیل شخصی من کامنت داده که حالیت نیس اگر حالیت بود جواب میدادی

خوب دوست عزیز همین سوالت رو در انجمن های دیگه باید اول پول بدی بری عضو بشی تازه سوال کنی ایا بهت بگن یا نه

من اومدم چنان صریح و واضح گفتم بعد سزاواره بیای اینطور بگی!

سپاس از کلیه سروران

سپهرکامکار

  1. مانی.میم
    2011/07/02 در 02:40

    رفیق شما که زدی توی کار بلاگ و اطلاع رسانی باید پیه این چیزارو که به تنت مالیده باشی که! کم نیستن این ریخت آدما، شما که کیمیایی به دل نگیر؛
    راسی ما یه دستگاه i class A9A9 HMDI دستمون رسیده ولی هیچ رقمه سافتکم و نرم افزارای دیگه رو براش نیافتیم! اگه وقت کردی یه نگاهی هم به سوی ما کن رفیق
    شاد باشی، بدروود

    دوست داشتن

    • 2011/07/02 در 11:45

      سلام
      چشم منتشر میکنم – سافتکم خوندن ای کلاس جریانی داره عجیب اونو باید وقت کردی بیا یاهو بهت میکم

      دوست داشتن

  2. hamid
    2011/07/02 در 10:05

    با سلام شما نیز دیوانگان را که حتی به مجرای خود برای خارج کردن( ببخشید) مدفوع خود شروع به فحاشی میکنند داخل آدم حساب نکنید چرا که خود ما باعث خراب شدن حال خود هستیم . اگر روزی در خیابان مجنونی شروع به توهین کرد باز هم ناراحت می شودی ؟ پس سطح توقع خود از دیگران را آنقدر پائین بیاور همه را به آن چشم ببنی و خود را درگیر این مسائل نکنی .

    حالا که مزاحم شما شدم قرض از مزاحمت چندی پیش چند آدرس شبکات ایرانی رو گذاشته بودین که با کلید کردن رو آنها در مدیا پلیر ویندوز آن شبکات باز میشدند اما الان باز نمیشن لطفا طریقه پیدا کردن این آدرس ها بهین شکلی که گذاشتی بدین رو یاد بدهید ممنون میشوم hamid_d45@yahoo.com
    در فیس هم hamid.dabbagh

    دوست داشتن

    • 2011/07/02 در 11:44

      درود بر شما
      چشم بررسی خواهم کرد و در وبلاگ منتشر میکنم
      اگر دیر شد پیشاپیش بخشش

      دوست داشتن

  3. ali
    2011/07/02 در 10:41

    خيلي ممنون از اين همه لطف شما من علي هستم از مشهد سايت يا وبلاگ شما خيلي عالي هست من چند سالي هست كه از اينترنت و سايت هاي ديگه استفاده مي كنم ولي هيچ كدوم به اندازه شما مطلب مفيد و رايگان ندارن .
    من از شما دوست عزيز خيلي تشكر ميكنم خسته نباشيد .

    دوست داشتن

  4. HOSSIN
    2011/07/02 در 13:38

    سلام
    اول از همه حرفها خسته نباشی
    من تنها وبلاگی که برای اطلاعات ماهواره میام همین جا چون هم به روز هم کامل تاز کپی برداری هم نیست
    هر کی حرفی زده حرف مفت زده
    شما فقط یه دونه ای اونم واسه نمونه ای

    دوست داشتن

  5. مهردادhitacks
    2011/07/02 در 14:22

    ممنون از زحمتی که میکشی ما که استفاده میکنیم و ممنونتم هستیم .موفق باشی

    دوست داشتن

  6. ahmad
    2011/07/02 در 15:03

    آقاي نصاب باشي سلام اصلا خودتون رو ناراحت نكين درك و شعور شما اونقد بالاهست كه با اينجور آدم هاي بي شخصيت هم كلام نشين من واقعا از زحمات بي وقفه شما تشكر ميكنم. قرض ازمزاحمت مي خواستم بدونم آيا سافتكم جديدتري هست كه كانالPrivate Spiceرو باز كنه چون دو روز است كه بسته شده با شكر دوستدارهميشگي شما

    دوست داشتن

  7. 2011/07/02 در 19:58

    سلام
    من دو بارسوال کرده بودم از نرم افزاری که سافتکم را به سامسونگ انتقال میده
    که پیغامم پاک شد . اینجا مطرح کردم شاید دیده بشه .
    سوال دومم راجع به اینه که پچ رو باچه نرم افزاری بر روی استرانگ واستارست از طریق کامپیوتر میریزیم .
    از زحمت شما ممنون

    دوست داشتن

    • 2011/07/03 در 14:08

      سلام سوال اول رو طالاع ندارم چون سامسونگ کار نکردم –
      سوال بعدی این هست که نرم افزاری نیاز نداره شما پچ رو داخل فلش میریزی به رسیور میزنی روش کلیک میکنی و بعد 1 دقیقه دستگاه با ورژن جدید میاد بالا یک چیزی ورژن جدید اون نیست که کلا قیافه ی دستگاه بهم بریزیه و چهره ای نویی رو ببنید

      دوست داشتن

  8. hoshang42
    2011/07/02 در 20:54

    سلام آقا ، من تازه با وبلاگ شما آشنا شده ام بسیار خوب است با انکه هنوز موفق نشده ام با سافتکم شما شبکه ای را باز کنم ولی دلیل بر بدی یا عدم کارائی مطالب شما نمیباشد حتما مشکل از خود ما است امیدوارم که با دلگرمی بیشر کار خودتان را ادامه بدهید بالاخره تو هر جمعی چنین آدمائی هم پیدا میشه اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد .موفق باشید .

    دوست داشتن

  9. hamid
    2011/07/04 در 19:47

    داداش اينجور آدمها كه شخصيتشون رو ميرسونن زيادن شما به دل نگير. نبايد بخاطر يه بي نماز از مسجد فرار كني. موفق باشي زود بزود اپديت كن وبلاگو منتظريم

    دوست داشتن

  10. امیر
    2011/07/06 در 18:53

    همین مطالب رو بی زحمت بذار تو فیس بوک . ببین چه فنسی بیاد . بهت قول میدم

    دوست داشتن

  11. randy orton
    2011/07/07 در 15:59

    سلام سپهر عزیز
    من که ازت خیلی ممنونم .اون کسایی که فحش مینیویسن شخصیت خودشو خانوادشو میرسونه.بازم ازت ممنوم.راستی سپهر جون الان یه 5.6 روزی میشه که کانالای فرانسه تو آسترا1 بسته شده سافتکم جدید نداری.فدات randy orton راستی تویه فیس بوکم با همین اسمم خوشحال میشم یه نگاه بندازی .سلامتی هرچی رفیق بامرامه …نوش

    دوست داشتن

  12. majid
    2011/07/07 در 18:07

    salam aziz.kamelan nemihnasamet.vali karet kheili alie.omidvaram haminjoori be karat edame bedi va movafagh bashi,.man too zamineye computer hamchin varedam.jadidan be mahvare alaghemand shodam.hanooz kheili mavarede majhool baram vojood dare. kheili dos daram azat ad begiram.dar morede soft cam ha va inke chetori resiver am ro update konam(star sat x95 USB) age dos dashti baram javab befrest.kheili mamnoonam

    دوست داشتن

    • 2011/07/08 در 09:48

      سلام
      ممنون از شما
      آپدیت دستگاه های استارست به ترتیب مدل و ورژن در وبلاگ موجوده – بر رروی کول دیسک میریزی به دستگاه میزنی و اوکی میکنی و تمام اما مدل دقیق دستگاهتو باید در نظر داشته باشی مثلا چند مدل 95 موجوده
      موفق باشی

      دوست داشتن

  1. No trackbacks yet.

دیدگاه

