خانه > آی استار, اخبار روز > شرینگ رسیورهای istar

شرینگ رسیورهای istar

با سلام خدمت شما به عرض برسانیم که کانالهای اسکای برروی شیرینگ کلیه رسیورها غیر فعال شده واین کانالها تنها برروی رسیورهای آی استار قابل مشاهده هستند به امید خدا مشکل فریز هم حل خواهد شد .

در پایان لازم است به عرض برسانم که در ماهواره nss6-95e نیز پکیچ زیبای dish tv که تعداد 76 کانال هندی میباشد بر روی شیرینگ رسیورهای آی استار قرار گرفت و دوستان میتوانند استفاده کنند.

  1. mohammad
    2011/10/16 در 08:20

    بخاطر مطالبی که می گذارید خیلی ازتان ممنون و متشکر هستم

    دوست داشتن

  2. mohsen
    2011/10/20 در 02:08

    سلام یه سوال دارم من رسیور titanium 12000 دارم می خوام بدونم چطوری می تونم شبکه 3 رو باز کنم وقتی داره فوتبال نشون میده
    ممنون میشم جواب بدید

    دوست داشتن

  1. No trackbacks yet.

دیدگاه

