خانه > ترفند > شبکه سوم سیما را باز کنید

شبکه سوم سیما را باز کنید

آموزش بازکردن شبکه ی 3 سیما بر روی رسیور های هم خانواده ی استارست ۲۳۰

.بر روی کانال 3 بروید

2.کلید info روی کنترل را فشار دهید.


3.عدد 0 را بر روی کنترل بزنید(پس از آمدنinfo)
4.کلید قرمز (مربوط به تله تکست) را فشار دهید.
5.کد:
1111113311111133
را واردکنید.
6.ok را زده و خارج شوید(ok پائین حروف های انگلیسی می باشد.)

  1. behnam
    2011/11/27 در 12:47

    اگر امکان داره روی ریسیور sr x95usb استار ست هم توضیح بدید. چونکه مراحل بالا رو بنده روی این ریسیور انجام دادم ولی عمل نکرد.

    دوست داشتن

  2. babak
    2011/11/27 در 18:18

    سلام .. خسته نباشین .. مرسی از مطالب خوبتون … من رسیور x95 usb دارم … شبکه 3 کد میشه ولی کلید » i » , » 0 » رو که میزنم هیچ منویی باز نمیشه … شما نمیدونین مشکلش چیه ؟؟؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید … مرسی از لطفتون …

    دوست داشتن

    • saeed
      2011/11/29 در 00:17

      رسيورتون رو بايد با آخرين نسخه آپگريد كنين بعد صفحه وارد كردن كد ظاهر ميشه

      دوست داشتن

  3. رسول
    2011/12/09 در 12:12

    با سلام
    من هم همین مشکل را دارم واخرین برنامه را گرفتم و اپدیت کردم ولی با صفحه کد دهی که قبلا باز میشد الان باز نمیشود شما را به خدا یک راهی را بگوید رسیور من
    95usb
    است

    دوست داشتن

  1. No trackbacks yet.

دیدگاه

