خانه > نرم افزار های بروز رسانی, انواع رسیورها, استرانگ > نرم افزار استرانگ4622xii ورژن 174

نرم افزار استرانگ4622xii ورژن 174

نرم افزار استرانگ4622xii ورژن 174

 

دوستان ورژن این برنامه 174 و آخرین ورژنی هست که تونستم گیر بیارم براتون

دقت کنین رسیورتون آسیب نبینه به مدل دقت کنید

 

دانلود

  1. moein
    2012/06/06 در 14:59

    مدل ماهواره من SRT 4620II هستش؛هرچی گشتم آپدیتش نبود تو سایتتون؛با این پچ ها میشه منم آپدیت کنم؟به دستگاه آسیبی نمی رسونه؟

    دوست داشتن

  2. rafa
    2012/11/18 در 14:11

    سلام من اپدیت کدم و مشکای با سیستم ندارم اما شبکه 3 زمان پخش فوتبال قطع میشه قبلا این مشکل نبود و ماهوره سایروسهم به دیگر کانال های پولیشو باز نمیکنه

    دوست داشتن

  3. vahid
    2012/11/24 در 22:41

    سلام.من رسیور 4622XII دارم و اونو با نرم افزاری که از سایت رسمی استرانگ دانلود کرده بودم آبدیت کردم اما بعد از تموم شدنش رسیور خائوش شد ودیگه روشن نشد.فقط زمانیکه دستگاهو از پشت خاموش و روشن میکنم،چراغهاش چشمک میزنه و یه شوک به TV میده و کامل خاموش میشه.
    ممنون میشم اگه بتونید کمکم کنید.

    دوست داشتن

  4. ali
    2012/12/01 در 01:21

    هستش اگه وژن 174بزنم چیزی نمیشه اگه واسه این مدل چیزی داری لطفا راهنمایی کن xiiiسلام مدل دستگاه من استرانگ4622

    دوست داشتن

  5. reza
    2013/07/14 در 22:24

    سلام دوست عزیز و ممنون بخاطر مطالب خوبتون…رسیور من 4622 XII هستش. من از خود سایت استرنگ نرم افزار آپدیتش رو گرفتم و نصب کردم اما الان دیگه قسمت کد دهی دستیش کار نمیکنه حتی 6969 هم کار نکیکه و کلا این قسمت هاش غیر فعال شده هر چی هم میخوام این آپدیت های که شما گذهشتین رو بزنم روش اصلا نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنید حتی چند بار هم فکتوری رست کردم باز همونه

    دوست داشتن

  1. No trackbacks yet.

دیدگاه

