خانه > فرکانس های جدید > صدای امریکا voa persian بر روی ماهواره هاتبرد

صدای امریکا voa persian بر روی ماهواره هاتبرد

 صدای امریکا voa persian بر روی ماهواره هاتبرد با مشخصات زیرقابل دریافت است . دوستان تست کنین و خبر رو در بخش نظرات بگذارید.

11727
v
27500

  1. masoud
    2012/03/06 در 17:29

    من فرکانس و وارد کردم ، مشکـــلی نی . رو این فرکانس فعـــاله .
    مخسی🙂

    دوست داشتن

  2. یک
    2012/03/20 در 02:37

    با سلام
    تورو خدا جواب بدین
    …………
    من یه ریسیور 9696xpvr دارم با مدل s9f2a126 …امروز بعد از مدتها برنامه جدید ریختم ورزن13068f …به روز ترین…
    الان کلا ماهواره سایروس رفته …نه اسم ماهواره هست نه فرکانسها….رفتم و تو ماهواره ها استارا رو پیدا کردم که فرکانس 12111 h 27500 داشت ولی سیگنال نمی یاد…دستی فرکانس دادم نیوم
    ممنوم می شم جوابمو بدین…چرا ماهواره سایروس رفته …چه جوری پیداش کنم…اشکال از برنامه جدیده

    دوست داشتن

    • 2012/03/20 در 17:49

      سلام سایروس به Astar 4.8 تغییر کرده است

      لطفا درجه و جهت را دقیقا بررسی نمایید تا روی 4.8E درجه باشد

      دوست داشتن

  3. shahramfo
    2012/04/01 در 01:59

    سلام از فر… VOA ممنون تو کما بودم. من از قدیم عربست را دارم که ام بی سی ها رو داره، چرا شبکه های استانی قابل دریافت نیست

    دوست داشتن

  1. No trackbacks yet.

دیدگاه

