خانه > انواع رسیورها, استار مکس, ترفند > چگونه شرینگ استارمکس X100 را فعال کنم ؟

چگونه شرینگ استارمکس X100 را فعال کنم ؟

چگونه شرینگ استارمکس X100 را فعال کنم ؟

star max x100

رسیور خود را با آخرین مربوطه آپگرید کنید. بعد از آپگرید حتما رسیور را ریست فکتوری کنید

بعد دکمهF1+111 را بزنین روی گزینه enable eternet  اوکی میکنیم

خب اگر در این مرحله شرینگ فعال نشد دکمه ی Menu  رو بزنین روی گزینه ی expansion کلیک کنین .

سپس به بخش server  وارد بشید.روی سرور شماره 40 برید و همزمان دکمه ی F1 رو بزنین

یک پیغامی ظاهر میشه که در جواب اون گزینه ی No رو به Yes  تغییر بدید.

تبریک میگم شرینگ رسیور شما فعال است. !

  1. محمد یونس
    2014/03/21 در 03:47

    سلام خواهشا راهنمائی فرمائید چگونه میتوانم رسیور خود را آپدیت نمایم البته با usb
    star max x100 super
    ممنون میشم از همکاری شما

    دوست داشتن

  2. محمد یونس
    2014/03/22 در 03:08

    با سلام ضمن تبریک سال نو مجددا مزاحم شدم رسیور من استار مکس ایکس 100 دیجیتال است کانالهای کارتی من مدتی است
    باز نمیشود نیاز به آپدیت دارد خواهشا بصورت ساده راهنمائی فرمائید با usbبه چه صورت آپدیت کنم . محمد یونس

    دوست داشتن

  1. No trackbacks yet.

دیدگاه

