خانه > فرکانس های جدید, اخبار روز > طپش روی اندیشه می آید

طپش روی اندیشه می آید

نوروز 1392 با طپش…

امسال عید، طپش به خونه های شما میاد ، هاتبرد، تلویزیون اندیشه، فرکانس ۱۰۷۲۳ افقی سیمبل ریت ۲۹۹۰۰ ،و به زودی درباره نحوه پخش ۲۴ ساعته برنامه ها اطلاع رسانی خواهیم کرد.

  1. amir
    2013/03/28 در 16:08

    ماهواره من استارست x95است hustler tv از 92/1/7 قطع شده همون pg قدیم روی جهت sirius چه کار کنم

    دوست داشتن

    • amir
      2013/03/28 در 16:39

      ماهواره من استارست x95است hustler tv از 92/1/7 قطع شده همون pg قدیم روی جهت sirius چه کار کنم

      دوست داشتن

  2. nicol
    2013/04/07 در 22:03

    سلام ماهواره من k9k9 pvr hdmi i classهست ممنون میشم نحوه کد دهی برای شبکه ام بی سیپرشیا رو تصویری توضیح دهید/سپاسگزارم

    دوست داشتن

  1. No trackbacks yet.

دیدگاه

