خانه > فناوری اطلاعات, اخبار روز > شبکه ی Fashion One HD در یاه ست

شبکه ی Fashion One HD در یاه ست

HR_hdlogo

خبر کوتاه :

کانال Fashion One HD هم به دنبال همه ی کانال اچ دی دیگر به ماهواره ی یاه ست پیوست

مشخصات دریافت در ادامه مطلب

ماهواره یاه ست

11996
V
27500

  1. 2013/04/11 در 22:43

    سلام عزیز .من اگه ق رار است هر دفعه که میخوام وارد سایت شما شوم ثبت نام کنم که کارم زاره. دوما اینکه بنده برای چندمین بار از شما تقاضا دارم کد مادر .رسیور استار مکس اچ دی 9999را برایم ارسال کنید .نه اره گفتید نه ((نه))من کد 0000را عوض کردهام والان انرا فراموش. ونمیتونم به تنظیمات کاارخانه برم نوکرتم کمک کنید .پورت یو اس پی من هم از کار افتاده.فدای شما من.

    دوست داشتن

  2. 2013/04/12 در 21:15

    سلام دوست عزیزم:مثل اینکه یک سوء تفاهم پیش امده.!اولا من از سال 2011عضو وبلاگ شما هستم..ثانیا من که جسارتی نکردم شما اینقدر نا راخت شوید!؟ فقط مشکل اینجاست که من هر وقت به وبلاگ شما سر میزنم باید ثبت نام کنم واین درحلی است که دوسالی میشه من هم در گوگل مثبت وهم در تیوتر وفیس بوک و ویندوز لایو عضو شما هستم .نمی دانم دلیل ناراحتی شما از یک گله مندی کوچک چیه؟

    دوست داشتن

  3. feri
    2013/04/14 در 21:59

    سلام واقن دمتون گرم.
    شبکه های آمریکایی رو مثل fox & amc رو از کدوم ماهواره میشه دید؟خیلی دنباشلش گشتم ولی چیزی دستگیرم نشد!

    دوست داشتن

  4. حمید
    2013/04/16 در 17:46

    این فرکانس کار نمی کنه

    دوست داشتن

  5. نیما
    2013/04/19 در 19:13

    سلام چرا این فرکانس11996 را مید م سیگنال نمیده البته رسیورم فول اچ دی هست

    دوست داشتن

  1. No trackbacks yet.

دیدگاه

