خانه > فرکانس های جدید, اخبار روز > فصل دوم سریال V را از پکیج MBC ببینید

فصل دوم سریال V را از پکیج MBC ببینید

این سریال محصول شبکه ABC آمریکا میباشد

خبرگزاری امروز -قرار است سریال پرطرفدار V از ۱۸ سپتامبر شبها ساعت ۲۱ به وقت عربستان از MBC پخش شود.

هنوز اینکه کدام شبکه پخش میکنه مشخص نشده اما به احتمال زیاد MBC2 یا MBC ACTION آن را پخش خواهند کرد.

این سریال داستان یک روز هم زمان سفینه هایی بر فراز شهرهای بزرگ دنیا به پرواز در میان و به نظر میرسه سرنشینان درون این سفینه ها بیگانه ها هستن و طبق گفته ی خودشون قصد صدمه زدن به کسی یا جایی رو ندارند و هنوز معلوم نشده که از زمین و زمینی ها چی میخواند.

از بازیگران این سریال هم میشه به Joel Gretsch ( تام بالدوین در سریال ۴۴۰۰ ) و Elizabeth Mitchell ( جولیت در سریال Lost ) اشاره کرد. بازدیدکنندگان از سیاره-ای زیبا با شهرهای بزرگ و اقیانوس-های عظیم آمده-اند که برخلاف زمینی-ها آنرا به کشورهای مختلف تقسیم نکرده-اند و همه اهل یک کشور هستند! کشوری که رهبری آنرا «آنا» (با بازی Morena Baccarin) برعهده دارد.

در ادامه ی اتفاقاتی که در قسمت اول سریال V می افتد، متوجه می شویم که بازدیدکنندگان همین-طور سرزده هم نیامده بودند! عده ای از آن ها در لباس انسان، سال هاست که در کنار بشر می زیند. گویا برنامه ی آنها نابودی همه ی مردان، زنان و کودکان از روی زمین است! اما اکنون آنها سلاح ویژه ی «اعتماد اکثریت انسانها» را در دست دارند و همین عامل هم موجب می شود تا کار برای اقلیت قلیلی هم که از موضوع اطلاع دارند، سخت شود.

  1. hamed
    2012/06/09 در 08:40

    گفته بودی MBC PERSIA قراره بیاد تو هاتبرد واقعیت داشت؟

    لایک

  1. No trackbacks yet.

دیدگاه